GP Σάο Πάολο: Το grid του αγώνα - Όλα ανοιχτά στη στρατηγική


Η βροχή απειλεί να «χτυπήσει» τον αγώνα στο Interlagos, εκεί όπου μπορεί να κριθεί σε μεγάλο βαθμό το πρωτάθλημα της Formula 1.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES
  • 9/11/2025

Οι χθεσινές κατατακτήριες είδαν τον Lando Norris να συνεχίζει από εκεί που έμεινε μετά τη νίκη στο sprint, κατακτώντας την pole position μπροστά από τον Kimi Antonelli, που και πάλι θα βρεθεί δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Ο Oscar Piastri δεν μπορούσε να πάρει κάτι καλύτερο από την 4η θέση, την ώρα που ο Max Verstappen είχε το λάθος στήσιμο στην RB21, δε βολεύτηκε πουθενά και έμεινε 16ος. Εύλογα η Red Bull πήρε την απόφαση να αλλάξουν setup και μονάδα ισχύος, σπάζοντας το parc ferme, ώστε ο Ολλανδός να ξεκινήσει με λευκό χαρτί από το pitlane.

Εντυπωσιακή ήταν η επίδοση του Isack Hadjar με την 5η θέση, όπως κι ο Oliver Bearman με τη Haas που ήρθε 8ος.

Η εκκίνηση του Grand Prix στο Σάο Πάολο είναι προγραμματισμένη για τις 19:00.

Αναλυτικά το grid, χωρίς τον Verstappen και τον Ocon που εκκινούν από το pitlane:

1η Σειρά 1. (4) Lando Norris 1’09.511
 2. (12) Andrea Kimi Antonelli 1’09.685 
2η Σειρά 3. (16) Charles Leclerc 1’09.805
 4. (81) Oscar Piastri 1’09.886 
3η Σειρά 5. (6) Isack Hadjar 1’09.931
 6. (63) George Russell 1’09.942 
4η Σειρά 7. (30) Liam Lawson 1’09.962
 8. (87) Oliver Bearman 1’09.977 
5η Σειρά 9. (10) Pierre Gasly 1’10.002
 10. (27) Nico Hulkenberg 1’10.039 
6η Σειρά 11. (14) Fernando Alonso 1’10.001
 12. (23) Alexander Albon 1’10.053 
7η Σειρά 13. (44) Lewis Hamilton 1’10.100
 14. (18) Lance Stroll 1’10.161 
8η Σειρά 15. (55) Carlos Sainz 1’10.472
 16. (43) Franco Colapinto 1’10.632 
9η Σειρά 17. (22) Yuki Tsunoda 1’10.711
 18. (5) Gabriel Bortoleto Χωρίς χρόνο 
10η Σειρά -
 - 

Η βροχή μπορεί να τα αλλάξει όλα

Οι καιρικές προγνώσεις για την ώρα του αγώνα αλλάζουν συνεχώς, όμως όλα δείχνουν πως ο κίνδυνος της βροχής είναι υπαρκτός.

Αν, όμως, ο αγώνας τελικά γίνει υπό στεγνές συνθήκες, τότε η επικρατέστερη στρατηγική είναι αυτή των δύο pit stop, με τη μαλακή να χρησιμοποιείται για τους πρώτους 20-30 γύρους, πριν γίνει η αλλαγή στη μέση.

Υπάρχει και στρατηγική που εντάσσει τη σκληρή γόμα σε ένα pit stop, ενώ για τους πιο «τολμηρούς» εφικτή είναι και η στρατηγική μίας στάσης με ξεκίνημα με τη μαλακή και πέρασμα στη μέση.

Αναλυτικά οι εναλλακτικές στη στρατηγική:

Στρατηγική1ο StintΓύρος pit stop2ο StintΓύρος pit stop3ο stint
#1Μαλακή24-30Μέση--
#2Μαλακή18-24Μέση43-49Μέση
#3Μαλακή20-26Μέση44-50Μαλακή
#4Μαλακή16-22Σκληρή--
#5Μέση20-26Σκληρή--

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Προς δύο υποχρεωτικά pit stop στο Κατάρ - Ποιος ο λόγος

«H Ferrari αποφάσισε να μην ανανεώσει τον Hamilton το 2027»

F1: Πώς μεταδίδονται στον «αέρα» τα team radio - Ποια μπλοκάρονται και ποια λογοκρίνονται